24 augusti 2011

Precis sorterat ett berg av kläder, och tittat på Livet på BB såklart. Tänk att få trillingar, eller också tvillingar. Vilket jobb men så underbart .
Idag har jag inte gjort många handtag, bara varit hemma nästan och myst med lilleman. I morgon kommer Sofie hit och ska sova över, så trevligt det ska bli.
Natten till idag var ingen rolig natt. Sam vaknade och var vaken i nästan tre timmar. Urch men det är sånt som hör till. Just nu sover han iallafall, men får se hur denna natt blir.
En sak kan jag säga och det är att jag längtar till lördag, då är det UngMammaGala. Någon mer som ska dit ?

Kommentarer
Postat av: paulina

klart jag ska! :D haha

2011-08-25 @ 21:12:35
URL: http://paulinaajohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0