Godkväller

Denna kväll har spenderats vid tvn, kollade på 16 and pregnant. Kul att se hur det hade gått för alla dom unga tjejjorna i serien.
Lilleman har varit så otroligt mysig ikväll, skrattat och gått runt i sin gåstol och gjort massa bus. Så för en stund sen så somnade han som en stock. Tommy kom hem straxt innan 22, så nu har vi precis käkat lite hamburgare.
I förra inlägget så skrev ja ju om att jag skulle tipsa om en sak och det är en Nibbler fresh food feeder ifrån märket Nuby. Köpte den i går, på ica maxi och testade att ge lilleman småäppelbitar i den lilla nätpåsen. Och han mumsade på. Så smart sak, för man vill ju verkligen inte att dom små ska sätta i halsen, för jag är en sån hönsmamma så jag är försiktig med allt haha. Använder ni sånna till era små ?
Så denna perfekta lilla sak är verkligen bra så dom små inte sätter i halsen som sagt, går att ha färsk frukt, is eller grönsaker i tygpåsen.
haha '' RÄDDA MIG''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0