Stockholm

Igår åkte ju som sagt jag och Paulina till stockholm. Kom fram straxt innan klockan två, och yrade runt på t-centralen. Frågade ju ett par människor denna helg om vägen haha men tur som vi hade så stannade en kille oss och hjälpte oss att hitta buss och så till hotellet. Kom fram till hotellet straxt innan 15:00 så vi hade en timme att fixa oss. Sedan så gick vi vidare till galan. Jag har nog haft för höga förväntningar, för vart faktiskt väldigt besviken på själva upplägget och så. Ingen middag som var utlovat. Men tur så fanns det ju sociala girls där, och att det bästaste hände lixom på slutet av galan. Tror det vart för långdraget. Efter galan drog vi vidare ut och träffade en vän till mig i hässelby gård. Och sedan så drog vi innåt mot Gamla stan, där vi träffade andra tjejer från galan. Vi käkade på donken och sedan bar det av till hotellet, var nog framme efter fyra nångång. Och jag och paulina somnade väll straxt efter fem på morgonen, vart inte många timmar sömn. Kom fram till Norrköping innan tolv på dagen och sedan hem till mina föräldrar och där var ju min lillegubbe, som fick massor med kramar och pussar. Så himla saknad, och det var jag nog med.
Nu blir det snart att sova för ögonlocken orkar inte hålla sig uppelänge. Natti (:

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tråkigt att du blev missnöjd med UngMamma Galan, men jag måste erkänna att jag som med arrangör inte alls är nöjd med allt heller och nu i efterhand vet att jag inte kommer arbeta något mer med Fata för det arbetet fungerade inte alls tyvärr. Men det var roligt att få träffa dig och alla andra mammor, hoppas vi får tillfälle att ses någon annan gång.



Kram Sanna

2011-09-01 @ 01:10:11
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0