tidig morgon (:

Straxt innan fem i morse vaknade jag av att lilleman gallskrek brevid mig, vet inte om han drömde eller vad det kan ha varit. Trodde att han somnade om men märkte att han låg och höll på med händerna och så. Gick för att tända lampan och där ligger lilleman klarvaken hehe, bara att gå upp och tommy skulle endå upp straxt så vi satte oss hos honom. Men sam skulle absolut inte vara hos sin pappa, ne då blir det bara ståhej med skrik hehe vilken liten mammagris jag har. Så blev att ge morgon gröt och kolla på nikelodion.  Vi somnade om efter ett tag. Och vaknade halv tio, skönt.
Suttit och kollat på vma nu på morgonen och precis matat lilleman. Nu sitter han med sin nibbler med päron i, och det verkar vara populärt. Funderar på om vi ska ta oss en sväng ute i solen efter som den endå visar sig idag hehe.
du gör ju verkligen min dag, med ditt underbara leende, mammas älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0