Helgen som varit

Jaha och nu är denna helg snart över, hunnit med mycket denna helg och det är riktigt skönt.
I fredags så gick jag och sam till familjecentret och gjorde fotavtryck och fikade, sedan gick vi hemåt och då ringde jag mamma och pappa, dom var sam sugna och frågade ifall dom fick ha han denna helg så jag och tommy kunde fixa här hemma och umgås. Så mamma och pappa stannade på en fika och vi vinkade av lilleman, blev en tv kväll med pizza och idol.
Lördagen så åkte vi in till ikanohuset, där hade vi god tid på oss att gå i alla affärer plus ikea, så det var toppen. Vart en hel del på ikea, julklappar inhandlade vi såklart. Runt sex tiden på kvällen så var vi åter igen hemma i ödeshög, så vi inväntade, eller ah jag inväntade ,så mycket bättre. Sen blev det en sväng på bynn käkade mat och gick till puben och tog lite drinkar.
Och så idag så har vi gjort massor, städat och trixat i sams rum. Så nu är det verkligen ett barnrum, sams fina rum. Är så stolt, för det är så fint där inne. Plus att vi har flyttat in hans säng i sitt egna rum så får se hur natten går. (Bilder kommer så småning om på rummet)
Mamma,pappa, tove och filip kom och lämnade sam, dom hade massa förtidiga paket. Var stolar,bord och en matta till lillemans rum. Så glad att jag har min/a familjen G+K :)
Min lilla plutt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0