Det första , men inte det sista

Hallå, mitt första inlägg i min första blogg :)
Så tänkte skriva lite om mig, föddes i september 1992, alltså så är jag 18 år, uppvuxen i Åtvidaberg ,
men sedan flyttade jag och min familj till Norrköping när jag var 10. Där jag bodde nästan i 8 år. Sedan träffade jag min underbara sambo och tillsammans har vi då en son , Sam. Han föddes den 23 december 2010. Han förgyller ens dag med glädje. Min fina skatt.
Flyttade sedan tillsammans ner med Sam till ödeshög. Och sen sista Januari nu iår har jag bott här.
Jag då,     Datumet stämmer dessvidare icke ! :)
Jag och min fina lilla tisse , Sam :)
Välkommna

Kommentarer
Postat av: Anja - mamma till Vienna <3

Svar; Ja. Men Jo tycker jag är otroligt underhållande med alla sina elaka kommentarer. HAHA!

Men han som har två tvillingar är ju gullig mot sin flickvän. Sättet han friade på, Super sött!

2011-07-12 @ 20:50:14
URL: http://anjakortzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0