It's the little things that makes life BIG

Hallå igen, en ny underbar dag.
Idag vaknade lilleman skapligt så bara att pallra sig upp,fint väder men det var ju tvätt som stog högst upp på listan idag. Myst hemma hela dagen, men nu på kvällen vart det en kvällstur. Sam fick välling och somnade som en stock, min lilla goding.
Blir nog att åka till sis om ett par veckor och hälsa på. underbart (:
I augusti ska jag och Paulina åka upp på en gala för unga mammor, kommer bli mycket spännande och längtar faktiskt. Ska bli kul att träffa andra unga och njuta av en trevlig kväll. Köpte en klänning att ha under galan i helgen vilket jag trodde att jag inte skulle hitta så enkelt , tack syster för letandet.
Denna fina klänning får det bli :) är super nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0