Äntligen lördag

Idag vaknade lilleman straxt innan halv 6, så det var bara att pallra sig upp tänkte jag. Så vi satte oss i soffan och bäddade ner oss, och då somnade han så vi sov till halv åtta. Nu sitter vi och tittar på disneydags och äter frulle. Ska städa lite om en stund och ner i tvätten igen.
Om ett par timmar kommer mina underbara vänner från norrköping hit, för ikväll är det min sambos 20års fest. Det ska bli riktigt kul och längtar faktiskt lite hehe. Lilleman ska sova hos sin farmor för första gången men det går nog bra eftersom dom kommer så bra överrens. Men nu blir det fortsätta att sovhänga en stund till innan man jag får mig ett städryck hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0