Lettland

Det är så att jag och min vän freja kommer att åka till Lettland i slutet av november. I Lettland så ska vi åka till en internat skola, som ligger 6 mil ifrån huvudstaden Riga. Sedan 2008 så har jag varit med i en förening, och hjälp barn på skolan, som har det svårt och som ex har olika handikapp.
Så det ska bli riktigt kul att åka dit igen, eftersom att jag inte varit där på över ett år. Vi plus många andra kommer att åka men dom flesta kommer åka ett par dagar innan. Men som sagt ska bli riktigt kul och längtar så nått extremt. Men kommer att va jobbigt att va iväg ifrån min lilla älskling, men det ska nog gå bra hehe.




Och så är big sis hos föräldrarna också, så det är trevligt. Här är hon och lilleman när han inte ens var en vecka gammal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0