Måndagskväll

Denna dag har besått av fortsatt tvätt som inte vart klar igår, var en sväng på bynn förut och hämtade ut nya p-piller. Annars har vi inte gjort mycket. Lilleman har vi precis lagt och nu ikväll har han varit som en duracell kanin haha, krypit omkring och skrattat och vart riktigt ivrig :). Nu ikväll så har jag packat tills resan på onsdag, men mamma kommer i morgon och hämtar mig och sam så vi är där uppe, som redan i morgon, så det är skönt. Vikt en massa tvätt och plockat i ordning så det ser bättre ut en förut iallafall. Tittar på 16 and pregnant nu, det är typ maraton så dom har intervjuer med alla mammor, så ska fortsätta titta och sen får vi se om jag hinner med en dusch, annars får det bli en i morgon bitti innan vi ska till familjecentret och leka.

Och i morgon blir det att träffa vovvarna igen, är nog inte bara jag som längtar efter dem, utan lilleman oxå. Benny och han har funnit varandra så det är så mysigt att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0