Mycket på kort tid

Var ett par dagar sedan jag bloggade när jag tänker efter.
Sam har fått en till tand i nedre tandköttet, så han har nu 7 stycken små sockerbitar hehe. Jag själv färgade lite slingor igår, men vart inte alls någon skillnad tycker jag. Färgen var champange, alltså blont, men som sagt ingen skillnad nästan.
Vi är fortfarande sjuka här hemma, snoriga och hosten ekar bland oss i familjen, hoppas bara att det är skapligt tills helgen.
Idag var vi föresten på bvc, var på 10 månaders läkarkontroll. Mätte och vägde lilleman, så nu väger han nästan 14 kilo och är 78 cm lång. Stor kille, men han följer sin kurva, så jag är nöjd över min fina kille :) Nu blir det att ta det lugnt en sväng , för senare så ska sam vara med sin farmor en stund så jag och tommy kan plocka och städa här hemma ordentligt.

Älskar dig min fina unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0