Tisdagkväll

Då sitter man hos mor och far igen, skönt faktiskt. I morse så var jag och sam på familjecentret och lekte och fikade, gick sedan hem och packade klart, och vid 12 kom mamma och hämtade oss. Sedan åkte vi upp till norrköping, så träffade freja straxt efter vi kom hit. Tittade runt i affärer och köpte lite saker, fikade och hade en toppen stund på stan. Sedan bar det hem och då blev det att laga mat och gosa med plutten, eftersom i morgon så åker jag ju till Lettland. Ska bli skit kul att åka igen som sagt och längtar massor. Men självklart så kommer jag sakna min lilleprins. Nu ska jag fortsätta titta lite på tv sen krypa ner jag med, lilleman sover sen en stund tillbaka (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0