Gårdagen en fet besvikelse

Igår vaknade jag med stor värk i rygg,bröst och en fet huvudvärk. Fick inte ens i mig en macka,(och jag som endå äter mycket frukost). Så kände ju på mig att det var något, och på fredagen så kände jag inga tecken på detta. Så alltså hade jag åkt på mjölkstockning IGEN. Så jäkla typiskt när vi skulle in till Linköping.Så innan vi åkte tittade jag om jag hade feber, och självklart hade jag fått det med. Men vi åkte iallafall dit och gick runt lite bland affärer och ikea. Men jag satt mest och tog det lugnt medans tommy gick runt själv. När illamåendet och när det kändes som att jag skulle svimma, så fick jag ringa efter pappa som kom och hämtade mig, och tommy var kvar inne på ikea och gick runt, tur så kom hans kompis och var sällskap.
Så jag spenderade resten av dagen i soffan hemma hos mamma och pappa. Så vart så sjuk besviken på mig själv, varför just denna dag när man har bestämt att göra nått. Men vi får åka in någon annan helg dit och ta shopping dag då. Men spenderade ju iallafall dagen hemma hos mamma och pappa där lilleman var, han vart nog glad lixom jag att ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0