God morgon Fredag

Då har lilleman och jag vaknat för en stund sen, natten har faktiskt gått bra. Känner mig utvilad och det gör nog lillkillen med. Är hemma i ödeshög nu igen, åkte igår på eftermiddagen så kom hem framåt kvällen.
Gårdagen spenderades först med att jag och sam gick och hälsade på Sofie på jobbet, satt där och pratade och tog det lugnt, bytte ut sams skor också. Dom där bruna med kardborrespänne, för den ena hade släppts så nu har han nya och fina igen, toppen. Blev att gå ut med dogsen och dom skötte sig perfekt, så det var skönt. Sedan kom tommy upp och vi gick och käkade lite och handlade saker till sam. Vart lite bas saker som  byxor,tshitrt och tjocktröja.
Men nu blir det att fixa lite frulle till oss här hemma och sen får vi se vad det blir, kanske en tidig promenad igen?
Älskar dig, min finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0