Höst mys

Blev en påse popcorn förut, men filmen var inget att ha. Fick en ide att, varför inte åka till Norrköping. Så packade väskan och åkte vid tre med lilleman. Sam vart jätte glad att träffa mormor/morfar och dogsen igen, och sin morbror såklart hehe. Han somnade så gott i morfars famn, så jag gick ut och träffade två av mina vänner, freja och sofie. Vi tog en kvälls fika på skafferiet och satt och pratade där en stund. När man väll träffar vännerna så inser ja hur mycket jag verkligen saknar norrköping.

Jag och freja har en önskedröm just nu och hoppas den slår in, annars blir jag ledsen i ögat hehe. Berättar mer om det ifall det blir av.


Men nu blir det film med pappa, får se om vi kommer överens men någon film.





Sam med sin morfar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0