Lördagen och söndagen

Gårdagen började med bak, skulle göra tårtor tills eftermiddagen då tommy skulle firas igen av annan släkt, och min familj.
Så vi satte igång tidigt och fixade här hemma, fick bli en chocklad tårta och en slags moussejordgubbs tårta som vart misslyckad, men men sånt som händer hehe.
Efter kalaset så åkte jag hemmåt och plockade iording här hemma, såg ut som en bomb efter allt tårtbak hehe. Sam och min mamma och pappa var på g upp till norrköping. Och sen kom tommy och min syster med sin kille och hämtade upp mig så åkte vi uppåt. Stannade på city gross och handlade, fick bli ett stopp på maxi med. När vi väll kom upp så började jag laga sallader och fixade. Sedan bänkade hela familjen framför Så mycket bättre med god mat och myste. Så lördagen vart perfekt faktiskt.
Idag så har vi varit på ingelsta området och kollar runt i olika butiker, vart ett besök på pizza hut också. Dyrt med ganska gott faktiskt.
Vart sedan en sväng på stan ,köpte lite kläder och en läragåvagn till Sam och fem filmer var en vi ser på nu. Så ska fortsätta med det hehe.
Lilleman har vi lagt för natten förhoppningvis, en sjuker liten kille :/ , riktigt snorig och lite feber med trist men hoppas morgondagen blir bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0