Smärta och kärlek

Då har vi precis käkat här hemma, blev lövbiff,klyftpotatis och sås. Alltid lika gott tycker jag allt.
Idag så mår jag bättre men inte bäst, men om smärtan i vänstra bröstet inte går bort så får jag ringa vårdcentralen.
Gick på stan med syster och sam förut, köpte en kappa och ett par skor till mig, och två mössor till lilleman. Åkte hemmåt på eftermiddagen och har vart ute en sväng och badat lilleman nu bara, snart blir det vällingdags och ta det lugnt och titta tv.
Firar två år och 8 månader med tommy idag med, tiden går verkligen fort. Minns som igår när vi vart tillsammans, helt otroligt inte trodde man att man skulle vara sambos och ha barn, kan bara säga älskar dig mest tommy. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0