Tisdag, härliga tisdag

Gick ju iväg skapligt i morse, för att gå till familjecentret med sam. Men när vi kom fram så var det en lapp på dörren. Där stod det att det var stängt pga lite orsaker. Så får gå dit på torsdag och se om det är öppet då. Vid elva så åkte jag och sam in till Mjölby och träffade liam och paulina. Drog ett par varv inne på köpcentret kvarnen och sedan lunch på sibylla.  Tittade förbi i lekparken också, vart lite gungande där. Tur att vädret var toppen idag, riktigt skönt att vara ute, nackdelen är väll att det blivit så kallt så fort hehe. Sam har jag precis lagt till sängs, vart som en duracell kanin nu under kvällen, så förhoppningsvis så sover han ett tag.
Men nu blir det att fortsätta titta på Dagboken, jag sökte dig och fann mitt hjärta som går på tvn. Blir nog ett par tårar här och där av denna underbara film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0