Fredags mys

Sitter i soffan och inväntar idol. Fixar mig lite smått, ska ut och äta om ett tag.
Är ju barnfria denna helg och gillar det absolut inte, men som alla säger så får man väll njuta av ledigheten. Men saknar min plutt massvis. I morgon åker jag och tommy in till Linköping för en heldag där. Har tittat in lite som jag vill ha/ska köpa.
Idag har vi varit på familjecentret, jag och lilleman. Fikat och träffat andra unga mammor med sina barn. På efter middagen har vi varit i Motala och storhandlat, så nu är det proppat med mat och andra behövliga saker. Syster med sambo kom förbi här runt halv sju och hämtade lilleman och åkte vidare, så ringde nyss och kollade hur det hade gått med bilresan. Så det hade gått toppen, och han satt hos mormor/morfar. Så känner mig endå trygg nu när jag vet att han har det bra.
Ska titta lite på idol och sedan blir det ut och äta lite med sambon.
Ha en toppen fredag kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0