Hårfärg? och kärlek hihi

Åhh så härlig med fredaag, för då är det helg mys med familjen. MEN såg att regnet och åskan skulle komma och hälsa på idag med typiskt, Just över lilla Ödeshög. Får se om det blir uppehåll så man kan ta sig en sväng ute iallafall.
Är så sjukt sugen på att färga håret också. Gick från min naturliga hårfärg till svart för 5-6 år sedan, sen tillbaka till blond med fort så färgade jag rött. Men nu har jag blont igen sen ett tag tillbaka och just nu har jag sådan lust att färga håret brunt med blonda slingor i underhåret. Men känns också bara skönt att ha det naturligt, så får se hur det blir med den saken.
2år och sju månader med tommy idag också, så fort det går med kärleken också haha .
KÄRLEK TILL DIG MIN FINA VÄN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0