kvällsgos och godislöfte

Nu ligger lilleman och tuttar på sin flaska med välling, förhoppningsvis så somnar han nog snart. För han visar tecken på sömn, så det blir väll som sagt sängen för han straxt. Själv så inväntar jag en film som börjar om typ en timme, på 4an tror jag det var.
Ska mysa ner mig med sambon i soffan och käka morötter med dipp, och se på filmen.
Igår så bröt jag mitt godis löfte. Inte käkat godis sen december 2010 , har lixom inte känt behov av att äta det.I slutet av min graviditet så fick jag jätte ont i magen ifall jag rörde något godis. Alltid varit en godis råtta så detta löftet var svårt, fast jag har hållt mig . Men nu är det fredagar som göttis dagar för mig.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så SÖT!

2011-09-25 @ 13:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0