Mycket spring i benen


Denna dag har jag spenderat mycket ute, gått en lång runda med dogsen lilleman och pappa i morse. Så perfekt väder det var, matade änder också. Lika bra och passa på när det inte finns nått sånt där jag bor. Och sam verkade gilla det så det var jätte mysigt.
Sedan vidare till försäkringskassan och träffade ett par kompisar för en fika på stan.
Träffade sedan mina föräldrar som hade sam, så fikade med dom också hehe.
Och nu ikväll har jag bara varit ute med hundarna igen , handlat  och precis käkat en fet pizza, så vart mycket spring i benen men endå bara massa gottis.

Hoppas ni får en trevlig helg (:



Ett av våra hjärtan, Rocky <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0