Superdag

Denna dag har varit helbra, började ju med att pappa/morfar hämtade mig och lilleman. Vi stannade vid ikea och gick en runda inne i själva ikea, sam fick en leksak av morfar såklart. Sedan var vi inne på ikano huset och käkade thai/taco buffe, var gott som alltid. Köpte även en Iphone, för min gamla har jag säkert haft i snart fem år. Så är hel nöjd en så länge, måste bara till 3 i morgon och fixa en sak. Nu ikväll så gick jag och sam med mina föräldrar på en promenad med hundarna och just nu kollar vi på tv. Lilleman somnar nog snart, för just nu får han välling ifrån mamma/mormor.

Ni som har iphone vad tycker ni om dom ? för/nackdelar! ?



Sötnosen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0