urinvärksinfektion bland annat

Idag så vaknade vi skapligt här hemma, käkade frukost och tog det lugnt. Eftersom att det är torsdag idag, så är det ju lek på familjecentret. Men innan vi skulle dit så ringde jag vårdcentralen och inväntade att dom skulle höra av sig.
Dom sa att jag skulle vara där runt elva så vi gick till familjecentret och lekte , fikade och sjöng. Sedan vidare dit. Gjort urinprov, väntade ett bra tag och sedan vänta igen. Efter ett tag så fick jag svar, och dom sa att det var urinvägsinfektion jag hade fått. Så senare i dag blir det att gå till apoteket och hämta ut medicin till det.
Vid lunch tid så var vi hos sams gammelmormor/morfar och hälsade på. Sams pappa och gammelmorfar kom ifrån jobbet och käkade lunch där så vi passade på att hämta mitt bankomatkort som tommy hade fått med sig.
Så nu blir det att ta det lugnt en sväng och sedan ut och hämta medicinen.
Har ni haft urinvägsinfektion någongång ? Skapligt irriterande sak att få!
Härlig höst det har blivit iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0