wejuuuu

Gårdagen så lämnade jag sam på dagis, själva lämningen var ju inget roligt som vanlig. Men han blir alltid lika glad när jag kommer och hämtar. Lite svårt att veta om han verkligen trivs. Kom hem och fixade tvätten och sedan gick jag och grannen ut och rensade ogräs och annat på framsidan, där vi bor. Efter två timmar så gav vi oss och ska fortsätta någon annan dag. Tog det lugnt hemma och hämtade sedan sam. Lagade mat och gjorde inte så mycket av dagen.
Idag lämnade jag sam igen, ledsen som vanligt vart sam, men förhoppningsvis så går det nog bra. Själv så blir det att bara ta det lugnt, fixa tvätt och kanske lite städ men annars jäkligt lugnt.
Ikväll blir det chill vid tvn, först top model och sen född 2010 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0