3 år dagen efter

Igår var det min och tommys tre års dag, vad tiden går fort alltså, men minns fortfarande lika mycket första dagen jag träffade honom, gu va det kittlade i magen då hehe. Och här är vi nu, tillsammans, har en underbart fin son och en egen lägenhet och det trodde man inte då, tänkt vad livet kan erbjuda. Självklart har vi haft ned och uppgångar, men så är det ju i förhållanden annars skulle det ju aldrig va kärlek. Men älskar min fina sambo, bästa vän<3
<p>Tommy och Jonas :) gulligt med kusin k&auml;rlek xD hah :)</p>
Första gången jag och tommy träffades, då var hans kusin jonas, och min vän freja med, vilka minnen. (i mitt gamla rum hemma)
idag vare skola efter lovet , s&aring; j&auml;&auml;&auml;vla seg b&ouml;rjan as&aring;! urch men vi slutade halv 12 :) f&ouml;r att l&auml;rarna skulle p&aring; utbildining s&aring; blev att glo p&aring; stan med jossan , sen s&aring; kom ja hem oh glodde p&aring; film med bror min:) senare , nyss kom jag hem fr&aring;n dansen gick till oh fr&aring;n idag ^^
Åh ibland saknar man sitt gamla jag. eller utseendet hehe
<p style=
<p>Vaknade halv nio idag , så nu är klockan halv 10 ska sommarjobba, som börjar klockan 10! Hoppas dagen går fort hehe :) sen efter det blir det hem fort sen åka till tommy , :) &lt;3 love&nbsp;u darling,</p>
Gammal bild på oss, åh kärlek hehe.
.
Igår vart sam hämtad av min syster och pappa , så han ska spendera sin helg med en massa bus och busfabriken skulle dem visst till, så han får det nog toppen. jag och tommy ska vara hundvakt till 9 hundar i helgen så blir fullt upp, sen blir det nog att åka och äta gott någonstans, vi får se hur det blir :). Men saknar min plutt enormt redan, såklart. Så ska ringa till dem och kolla vad lilleman gör, sedan blir det städa innan karl och helgen kommer ordentligt.
<div style=
Andra ultraljuden v 18 med min fina prins sam
<div style=
Åh, blir helt tårögd så fin man kan va.

Kommentarer
Postat av: Sofie Ydebäck

<3

2012-02-03 @ 18:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0