ännu en trevlig helg

Då var snart denna helg över. Har haft en toppen helg faktiskt. Åkte ju upp till norrköping i torsdags. På fredagen, skapligt, så åkte jag sam och syster till hageby centrum. Kollade runt i butikerna och bokade in en tid för manikyr. Så första gången jag var på manikyr och jag gillade det faktiskt, nöjd och nagellacket som jag valde sitter än. Sen vart det hem och ta det lugnt inför kvällen. Fixade mig och sedan gick jag till sofie där hennes kväll började. Va riktigt trevligt med alla tjejer. Vart två rätters och drink buffe,  kul att träffa tjejer som man ej träffat på ett tag oxå. Runt 23 vart det att åka till nattklubben för dans. Dansade som aldrig förr och hade skit kul. Så hoppas din dag vart bra sofie, kul att jag fick vara med och fira dig.
Åkte hem på lördagen, var hemma i bynn redan vid 11 och snacka om att lilleman saknar sitt rum varje gång vi går utanför dörren hehe, så han gick raka vägen in dit, sa knappt hej då till sin morfar som skjussat oss hem.
Idag så har vi bara tagit det lugnt hemma nästan, tvätt på listan som straxt är avklarad. Gick ut en timma med lilleman i förmiddags och gjorde en snögubbe, tror han hade kul för han ville verkligen inte gå in igen hehe.
Är stolt över min lilleman faktiskt, han sov i sin egna säng från lördagskvällen runt 21.15 till 04.00 vilket han ej gjort sen han var mini, duktig kille, får se hur det går inatt. Men nu blir det att invänta storebror på tvn sedan krypa ner till sängs.
Mini sam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0