Baad day

Inte mina dagar dem senaste två som varit. Är fan sur och irriterad jämt. Bland annat på folk som ej kan inse att sam är min son och att JAG bestämmer över honom och tommy såklart. Fan alltså va arg jag är.
I morgon hade jag tänkt åka till norrköping med blir nog inte så utan får väll bli fredag som tänkt. Men får se hur det blir med den saken. Längtar iallafall till fredag  då ja får träffa mina tjejer.
whats a women when a man , don't stand by her side ? tommy kom i går <3 :) så i dag har vi tagit det lugnt oh glodde på melodifestivalen , inga bra bidrag :( sen glodde vi på nån dålig skräckfilm på tvn ..men najs dag !
<p>P&aring; dagen blev det att &aring;ka till tommys mormor o morfar oh k&auml;ka p&aring;sk mat :)G&ouml;tt! oh sedan hem till hans pappa oh tog det lugnt bra dag de!</p>
Miss mah sis med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0