...

I helgen har jag inte haft tid att blogga, eller bra internet. Varit hundvakt till 9 st busiga dogs, och även till marsvin och kaniner. Så har haft fullt upp, och ej sovmorgon som man trodde hehe. På fredagen så tog jag och sambon tid att boka bowling, så det gjorde vi och han vann, men vi hade trevligt. På lördagen gjorde vi även en god middag med kött, potatisgratäng och goda såser, blev att titta melodifestivalen. Loreen var bäst i denna deltävling enlig mig. Men gillar udda bidrag så ska bli spännande att se vad 2012 har att erbjuda i musikväg.
Idag har jag och plutten varit på familjecentret och lekt, och nu ikväll hälsade vi på sams farmor en stund innan det vart hemfärd. För klockan 8 var det ju top model och nu project runaway :), så ska kolla klart på det, sen blir det sov dags.
<p><span style=
Saknar mitt långa röda hår, men det har växt på sig så det är skönt, inte haft långt sen 08 (:
<p><em>I felt this before<br /> Now I feel it again<br /></em><strong>No matter how hard I try<br /> This feeling wont end<br /></strong><br /> So I pretend youre here by my side<br /> Tonight on this lonely ride<br /> I keep telling myself that</p> <p><em>Life goes on while youre miles away<br /> And I need you<br /></em>Time goes on as night steals the day<br /> Theres nothing I can do<br /> <br /> <br /> <br /> You heal up my wounds<br /> I tasted your tears<br /> You spilled out your heart<br /> So I let out my fears<br /> <br /> <br /> <br /> But one fear that I kept to myself<br /> Was how I prayed that youd love no one else<br /> Like youre saying you love me<br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <span style=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0