Bad feeling

Sitter och glor på fish tank, lämnat sam för 40 min sen. Urch vad jobbigt det är att lämna lilleman, men blir skönt att hämta honom sen och se hans fina leende.
Igår kväll när jag skulle gå och lägga mig mådde jag sjukt illa, men nu när jag vaknade så mår jag fortfarande illa och har ont i magen, jäkla skit vet inte vad det är som spökar. Förhoppningsvis så släpper väll skiten snart.
Är så jäkla sugen på att gå ut och gå långpromenader varje dag, och gå ner minst 20 kilo, sluta proppa i mig all skit jag äter och börja på riktigt någongång. Men svårt att bara sluta, men ska försöka. Efter amningen så tänkte jag att nu fasen kan jag börja äta vad jag vill, och det har jag ju gjort vilket slutade med att jag rasat upp i vikt. Men ska ta tag i detta nu. Slänga allt ontyttigt har jag en stor lust med , men då blir nog sambon galen hehe.
Nu blir det fortsätta att glo på filmen sen vila lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0