Dåligt av mig

Fyfasen vad dålig jag är med att blogga. Tänker på att blogga varje kväll men blir lixom aldrig av. Skulle vilja ha en jätte fin blogg och göra intressanta inlägg, men känner att lusten inte finns till helt. Önskar oxå att jag skulle börjat blogga när jag vart gravid, skulle va så kul att läsa om mina dagar då, och alla besök hos barnmorskan och babyshopping med mera, men tyvärr tiden kan ju ej dras tillbaka.
Påtal om tid, fan va den rullar iväg. Känner speciellt så nu när man har fått barn. Dagarna rinner iväg och blir till veckor. Och min lilla kille blir bara större och gör en massa påhitt, och framsteg för varje dag.
Denna helg har vi iallafall vart i linköping i lördags och träffade mina föräldrar på ikanohuset, blev lite shopping och lunch på ikea. Var nog inte sams bästa tid på ikea. Han hann inte sova klart och sovrytmen stördes, trist. Men efter lite mat så va killen gladare. Idag så vaknade vi innan 7 imorse, och har städat och tvättat  hela förmiddagen, tog en pause runt 1 och åkte till sams farfar och fikade och tog det lugnt. Varit en bra helg faktiskt.
Men nu blir det bigbrother om jag orkar se hela, lilleman sover redan sen en stund tillbaka, lilleplutt mom loves u <3
Så glad att jag får vara din mamma, fina killen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0